viernes, 25 de enero de 2013

FINS AVIAT ... !!!

Com heu pogut anar observant i llegint, aquest blog té contingut de la meva assignatura de la Universitat: Mitjans i Recursos Tecnològics en el Procés d'Ensenyament-Aprenentatge.
En aquest he volgut compartir les meves experiències i aprenentatges adquirits i assolits.
M'agradaria acomiadar-me, ara tenc una època d'examens i posteriorment pràctiques amb infants de 0-3 anys, agraïnt a tot@s les que heu anat seguint aquest blog.

Per acabar (a lo millor, depèn del temps que tingui), aniré afegint informació envers a les TIC i les meves pràctiques a l'escola, però no ho vull assegurar, simplement dir que ara sí acabo d'entendre la frase amb la que vaig començar aquest blog:
"¿Por qué esta magnifica tecnología científica, que ahorra trabajo y nos hace la vida más fácil nos aporta tan poca felicidad? La respuesta es esta, simplemente: porque aún no hemos aprendido a usarla con tino".                                                                                                                           
Albert Einstein

Puc dir que fent un bon i adequat ús, aquesta eina i recurs (les noves tecnologies) són fonamentals en les pràctiques tant educatives com socials. Des de la meva humilitat, he après i aconseguit "guanyar confiança" i seguretat apart de moooolts i mooolts aprenentatges adquirits i també, GRÀCIES A LES MEVES COMPANYES que han fet de l'ambient emotiu i afectiu, uns dels millors valors desenvolupats. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario